Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rowery sprzedawana na sklepie RoweryCzeladz.pl są wysyłane w kartonach - zmontowane w 80 %. Montaż klienta: Przednie koło, Siodełko, Kierownica, Pedały, Kontrola wszystkich łączy gwintowych, drobna regulacja przerzutek i hamulców. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis@roweryczeladz.pl lub w formie pisemnej na adres: MAGRA 41-250 Czeladź ul.Wojkowicka 8A Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail, telefon kontaktowy, nick allegro Kupującego - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - fotografię uszkodzonego , wadliwego elementu. - dokumenty zakupu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację przekazywana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź poprzez kontakt telefoniczny. Gwarancje , Reklamacje: Wszystkie towary oferowane przez sprzedającego posiadają gwarancję producenta/ dystrybutora. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne (typu: wgniecenia, rozdarcia, obtarcia, rozcięcia etc.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. UWAGA: Nie należy jeździć na nie wyregulowanym rowerze, z wadami czy nie dokręconymi częściami! Łącza gwintowe nie podlegają gwarancji. Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu sprzedającemu informacji o usterce e-mail. O dalszych szczegółach odnośnie sposobu reklamowaniu towaru Klient zostanie poinformowany droga e-mail bądź telefonicznie. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub zaistniałe podczas dostawy uszkodzenia mechaniczne, należy niezwłocznie skontaktować się z nami, opisując dokładnie typ uszkodzenia. Sprzedający poinformuje o dalszym procesie zaistniałej sytuacji. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm firmowych lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy.W razie zaistniałej sytuacji Klient jest zobowiązany do spisania protokołu z kurierem. W przypadku przesyłki kurierskiej, sprawdzenie paczki przy odbiorze jest ważnym elementem pozwalającym na szybkie uwzględnienie ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W razie zaistniałej sytuacji Klient jest zobowiązany do spisania protokołu z kurierem. W razie jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości klient jest zobowiązany do natychmiastowego kontaktu z sprzedającym.
KONSUMENT zawierając umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Może to nastąpić tylko wtedy gdy towar nie był używany ani nie został w żadnej sposób zniszczony. Zwracany towar musi być kompletny, powinien posiadać oryginalne opakowanie, dokument zakupu, metki i kartę gwarancyjną (jeżeli została dołączona). Przed zwrotem należy skontaktować się ze sprzedającym telefonicznie lub e-mail w celu potwierdzenia danych adresowych konkretnego magazynu na jaki będzie trzeba wysłać zwracany towar. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem , oraz bez wcześniejszej konsultacji telefonicznej lub e-mailowej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można przesłać na e-mail. Zwracany towar należy odsyłać z otrzymanym paragonem. Zwroty przyjmowane będą tylko i wyłącznie z dołączonym do przesyłki oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Wzór oświadczenia znajduje się pod linkiem : (strona 22.) http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/Ustawa_o_prawach_konsumenta.pdf
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.